Witaj, świecie!

Tak tak – Witaj, świecie! pasuje tu rewelacyjnie. Z zamiarem stworzenia swojego miejsca w sieci nosiłam się od jakiegoś czasu. Wielokrotnie siadałam przed komputerem z postanowieniem – Tak! Dziś jest ten dzień kiedy założę swojego bloga! i do tej pory kończyło się to właśnie na takim stwierdzeniu. Równolegle ze stwierdzeniem pojawiała się myśl – No i po co mi to? Co ja tu będę robić? Po co to pokazywać, przecież inni robią to lepiej! Ale koniec z tym, inni to inni, a ja to przecież ja – ciągle się uczę. Pierwsze koty za płoty – pierwszy post staje się rzeczywistością i w końcu wychodzi ze sfery myśli 🙂

Przygodę z szydełkiem zaczęłam całkiem niedawno i chyba od razu była to przygoda, która dała mi niesamowitą satysfakcję. Świadomość, że spod moich rąk (moich własnych) wychodzą „rzeczy”, dawała olbrzymią radość 🙂 I choć te pierwsze „rzeczy” wychodziły koślawe i nierówne, nie rzuciłam włóczek i szydełka w kąt… szkolę się i rozwijam swoje umiejętności.

Firletkowe Rękodzieło – będzie to moje miejsce, gdzie chciałabym się dzielić tym co tworzę. Tak – będą zdjęcia 🙂 mam nadzieję, że duuużo zdjęć. Mam również nadzieję, że ktoś tu kiedyś zajrzy 😀 tworzenie dla samego tworzenia jest ciekawym doświadczeniem, ale jeszcze ciekawszym jest takie, gdy można się dzielić swoim hobby z innymi 🙂

Skomentuj

