Króliki

Gdy zaczynałam swoją przygodę z szydełkiem gdzieś w internecie znalazłam opis na królika. Urzekł mnie swym wyglądem. U mnie jako pierwszy powstał brązowy – ma „bliznę” na głowie 🙂 czyli miejsce gdzie widać jak oczkiem ścisłym kończyłam okrążenie. W zasadzie to właśnie na tym zwierzaku nauczyłam się robić „na okrągło”, a więc tak, żeby było jednolicie i w końcu ładnie.

I brązowy i czarny znalazły swój nowy dom u mojego chrześniaka, czasem się zdarza, że mały właściciel zasypia przytulając królika. Różowy z kolei znalazł swój dom u pewnej małej Damy, która polubiła go na tyle, że drzemki urządzają sobie wspólnie 😀 aż serce rośnie z wielkiej radości, że zabawki przypadły do gustu Maluchom ❤
króliki królik

Skomentuj

