Ośmiornice

Pierwsze i w zasadzie do tej pory jedyne, co zrobiłam bez opisu 🙂 znalazłam zdjęcie ośmiornicy zrobionej na drutach i się zakochałam – wzięłam szydełko, włóczkę i wzięłam się do roboty! I tak najpierw powstał morski stwór w barwach fioletu, który trafił do mojego chrześniaka. Biedne to dziecko trochę i jego rodzice, bo w końcu dojdzie do tego, że zasypię ich szydełkowymi zabawkami 😀 ale dopóki nie krzyczą, że już nie chcą takich więcej to będę podrzucać.

Chrześniakowa ośmiornica jest niedoskonała, bo brakło mi włóczki przy ostatniej ‚nodze’ i jest minimalnie krótsza. Nogę planowałam przyszyć gdzieś z tyłu i oczywiście tak planowałam i tak kombinowałam, że jest z przodu 😛 ale i tak wygląda całkiem nieźle.

ośmiornica ośmiornica ośmiornica ośmiornica

Niedługo czekałam na natchnienie na zrobienie drugiej. I tak oto powstała tęczowa ośmiornica. Kolorowa też znalazła nowy dom i powędrowała do małej Damy, której ponoć przypadła do gustu i stała się drzemkową przytulanką 😀

ośmiornica ośmiornica ośmiornica

Ośmiornice mieszkały przez chwilę u mnie i razem prezentowały się tak 🙂

ośmiornica

2 thoughts on “Ośmiornice

Skomentuj

