Bajkowy Niedźwiedź.

Masza i Niedźwiedź to rosyjska kreskówka. Podobno dość popularna nie tylko wśród rosyjskich dzieci 🙂

Przyznam, że początkowo Niedźwiedź sprawił mi całkiem sporo problemów, bo robiłam go z rosyjskiego opisu (!), ale po kilku nadpruwaniach zwierza i pomocy z szydełkowych for dałam radę. Koniec końców – jestem z niego zadowolona, więc prezentuję łobuza 🙂Niedzwiedz6Niedzwiedz2Niedzwiedz3Niedzwiedz4Niedzwiedz5Niedzwiedz_stopy Niedzwiedz_brzuszek

Opis znalazłam o tutaj Мамины ручки. 🙂

2 thoughts on “Bajkowy Niedźwiedź.

Skomentuj

