Początek serii – Firletkowe recenzje

Wczoraj spotkała mnie niesamowita niespodzianka. Przyjechała wyczekiwana przeze mnie paczka – pakiet testowy z włóczkami, kordonkami i akcesoriami do dziergania. Cała masa skarbów od firmy MEZ GmbH. Wieczorem dorwałam się do rozpakowywania i co chwilę było słychać ‚ochy’ i ‚achy’ 😛 Jestem zachwycona i totalnie zaskoczona – nie wiem w co ręce włożyć. Gdybym mogła to wzięłabym się za wszystko na raz, ale przecież tak się nie da!

Wiedząc o własnych ograniczeniach: fakt posiadania tylko dwóch rąk, nieumiejętność dziergania stopami i na domiar złego – stosunkowo krótka doba, bo czymże są te 24 godziny, gdy tyle rzeczy do stworzenia! [no ostatnie ograniczenie nie do końca jest moje własne, ale chyba każdy wie, o co chodzi 🙂 ] – będę dodawać kolejne wpisy, w których chciałabym podzielić się moimi wrażeniami świeżo upieczonego testera. Mam nadzieję, że pierwsze moje opinie będę mogła Wam przekazać już wkrótce.

Kliknij w logo by przenieść się w czarodziejskie miejsce 😀

Red Heart_ logo

Skomentuj

