Niezręczny miś

Niezręczny miś bardzo szybko zyskał imię… Czesio 🙂

Czesio jest mój! tylko mój i nikomu nie oddam. Jest efektem nie do końca udanego dziergania 😛 co nie zmienia faktu, że jestem z niego dumna i kocham go caaałym sercem.

Na moje oko jest całkiem dorodnym misiem. Wysoki na 21 cm, szeroki na 14. Posiada malutki ogonek, dwoje uszu i gęstą czuprynę włosów, które można dowolnie czesać 😛 włosy długości 6 cm, wręcz idealnie tworzą cudną grzywkę, równo przyciętą nad czarnymi oczami, niemal jak od garnka 😀 ma też zawadiacko przekrzywiony nosek, co zauważyłam już po tym jak go przyszyłam tak solidnie, że nie miałam serca odpruwać i szyć od nowa, więc nosek właśnie dlatego przekrzywiony jest w sposób zawadiacki 😛

Robiony pojedynczą nitką włóczki YarnArt Jeans.

Zwierz mocno inspirowany wzorem od Lanukas.

4 thoughts on “Niezręczny miś

  1. haha 🙂 śmiesznie wygląda bez rąk 🙂 tak jakby ktoś mu uciął głowę i nogi i przykleił do czerwonej podstawki ;p śmieszny taki 😀 a na zdjęciu nr. 4 włosy wyglądają jak zrobione z makaronu ;p nosek na duży plus 🙂
    PS. w drugim akapicie napisz : „co nie zmianie FAKTU, że jestem…..” ;p

    Lubię to

Skomentuj

