Jabłko

W ramach odpoczynku od innego projektu zrobiłam jabłko 🙂 małe i czerwone z zielonym listkiem. Miałam straaaaszne problemy ze zrobieniem zdjęcia, które odda rzeczywisty kolor. W zasadzie to chyba na żadnym nie wygląda jak na żywo! Trochę jak mandarynka, trochę jak pomidor, ale wierzcie mi na słowo – to jabłko 😀 Straszne to, bo mój aparat zmienia czerwony kolor i to nie tylko ten z jabłka 🙂

Jabłko jest wysokie ma 5 cm.

Zrobiony z włóczki YarnArt Jeans [numer 26].

Opis na wykonanie jabłka znalazłam u Craft Passion.

One thought on “Jabłko

Skomentuj

