Okrągła serwetka

Długo mi zeszło żeby skończyć serwetkę, którą dziś prezentuję 🙂 a to dlatego, że nie jestem wprawiona w pracy z kordonkiem. Jak pomyślę, że marzy mi się duży, okrągły obrus, to już od samego myślenia bolą mnie łapki 😛

Serwetka ma 32 cm średnicy. I chociaż są tam niedociągnięcia, to nieważne 😀 i tak ją uwielbiam!

Serwetka wykonana kordonkiem Filo di Scozia, ale za nic nie powiem, którym dokładnie. Powiem tylko, że używałam szydełka 1,25.

Schemat znalazłam w odmętach Internetu. Z miejsca mnie zauroczył 😀

2 thoughts on “Okrągła serwetka

Skomentuj

